marți, 26 iulie 2011

Sa cumpar timp


Să cumpăr timp...
Am bani, dar timpul trece într-o doară
Să cumpăr zile vreau. Aş vrea în astă seară!
La magazinul mixt de după colt mă duc
Să iau o viaţă lungă şi un pahar de suc.

-Vreau măcar 2 pungi de timp să-mi daţi!
Şi ghidul de utilizare vă rog să nu-l uitaţi!
Căci am regrete multe şi vreau să retrăiesc
Să fac mai mult în viata, să pot să şi iubesc.

-Îmi pare rău, dar timp nu mai avem în stoc
Să fi adus mai mult, să-l punem n-aveam loc.
Vă dau doar suc, căci timpul e în noi
Nu stă pe raft în magazin ca un produs de soi.

-Am înţeles dar vreau cu disperare
Căci să aştept să pier, nu pot să am răbdare
Şi dacă tot am bani, de ce să nu îmi vinzi?
Plătesc cu cardul dacă vrei sau chiar cu bani lichizi.

Vă vând un pont, să ştiţi ,şi nu vreau bani
Că în zadar sunteţi bătrân şi-aveţi atâţia ani,
Un timp avem cu toţii, deci e în mod egal
Să nu-ncercăm mai mult căci ne va fi fatal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu