marți, 26 martie 2013

Fără să fiu...


    1) Amploarea pe care au luat-o unele nimicuri m-a făcut să joc în piese fără să fiu actriță.
    2) Muzica interioară pe care o ascult m-a făcut să fredonez ritmuri fără să fiu cântăreață.
    3) Viteza cu care se desfășoară totul m-a făcut să alerg cu rapiditate fără să fiu atletă.
    4) Rănile pe care le fac oriunde și oricând m-au făcut să le dezinfectez și pansez cu îndemânare fără să fiu medic.
    5) Situațiile critice în care m-am vârât m-au făcut să-mi țin pledoarii fără să fiu avocat.
    6) Luptele crâncene din actualitatea socială m-au făcut să-mi procur scut și sabie fără să fiu soldat în armata romană.
    7) Greutățile care trebuie ridicate m-au făcut să m-antrenez fără să fiu halterofilă.
    8) Tristeți primare m-au făcut să plâng fâră să fiu plângăcioasă
    9) Am grijă de aspecte importante, lucruri fără să fiu mamă
    10) Gândurile care-mi vin de-a valma m-au făcut să scriu aici fără să fiu scriitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu