marți, 2 aprilie 2013

E mult de-atunci...


E mult de-atunci…a mai trecut o vară,
Arunc haina pe mine şi mă îndrept spre gară.
Al împlinirii tren să iau şi să ajung cu bine
Nu voi mai sta aici, nu ma împac cu mine!

E mult de-atunci, am mai luat in greutate
Nu mai mananc deloc, dar am un gram de răutate
E doar uman, e rod al timpului ce trece.
Să suferi uneori şi să devii mai rece.

E mult de-atunci…mi s-a-nvechit şi gândul
La coada fericirii stând şi aşteptându-mi rândul
Şi m-am schimbat prea mult, căci din nimic am devenit ceva
Dar nu regret o clipă că am ales aşa.

E mult de-atunci şi parcă nici nu-mi pasă
Că toate cele bune vin şi îndelung mă lasă.
E legea firii să te urci şi să ajungi trântit pe jos
Dar e util să te ridici şi să trăieşti frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu