miercuri, 7 august 2013

O zi minunata...

       

          Să mă trezescă-o floare gâdilându-mi nasul...să mă salute raza galbenă de soare, să mi se calce rochia, dar nu-n picioare și nu încet...că nu am timp s-aștept! Să beau cafea în companie bună, să-ascult un cântec pe fundal.

         S-aștepte limizina-n față, dar nu la bloc...la vila mea...sa claxoneze-ncet să nu mă panichez. Să plouă lin, să n-am umbrelă când cobor.. să ajung acolo...într-un loc cu armonii depline. Să fac ce-mi place toată ziua, să plec când vreau cu ce mașină îmi aleg. Să fiu surprinsă când a venit seara și să nu adorm. Să-mi spună cineva povești, să cânte pentru mine.

       Să zbor cu parașuta, dar cu picioarele în sus, nu-n jos...să călaresc, dar nu pe cai ci pe cămile prin locuri neștiute mie.

         S-arunc pe panza-n acuarela culori mai calde si mai reci... intr-un tablou pe care să-l numesc...Ceasuri care curg, dar a mai fost pictat..Dali s-ar supăra pe mine!! Voi picta „Altceva”.
          Telefonul sună, răspund și nu aud nimic, iar s-a stricat în timp ce eu visam!!! Aloo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu