sâmbătă, 4 ianuarie 2014

2013- un an "paltipant"

          

           Știți omul ăla de zăpadă, care de fapt nu-i din zăpadă, ci mai mult pământ?... cu nasul din morcov, care de fapt nu-i morcov, ci mai mult un băț?...cu nasturi din cărbuni adică niște pietre?...așa a fost 2013.
            Un an ca un cotor de varză...adică bun în felul său, ca un nod la un elastic de chilot, adica inestetic, dar util!
            A fost momentul ăla în care te dai jos din puf și vezi pe nimeni și pe nimic lângă tine. Anul 2013 a fost nu doar un timp, ci și un spațiu la început plin și-apoi din ce în ce mai gol. Colecționasem ghivece fără flori, persoane fără rol și ambalaje de ceai. Și dacă ele-mi umpleau viața cu sens...atunci noroc...și La Multi ani! 

         Nu uit un doctor, un spital, un bisturiu, un diagnostic...în fața lor îmi așterneam speranța, îmi educam emoția, îmi exersam optimismul...și toate cu folos!        
         Nu uit dară și sâmburii de zâmbet, râs, clipe frumoase, nebune, amuzante ale mele sau ale persoanelor dragi.
         Nu uit tâmpeniile de le-am făcut, văzut sau povestit... fără de care n-aș fi eu.
         Un an plin de  !!!!!!!!! și de ??????....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu