joi, 3 ianuarie 2013

Forme si culori


         Ce-ar fi daca ar exista caini patrati cu boturi conice...sau aburi verzi... sau bucurii tetragonale inotand in gri? Am crede geometric si am vedea-n culori??

        Ce s-ar intampla daca banii ar fi hexagonali iar frumusetea ar fi neagra? Eu m-as purta la fel, adica mov si aiuristic. Cum m-as mai intrista daca durerea ar fi portocalie si triunghiulara? Raspunsul este simplu si piramidal, nu m-as mai intrista!
        Mananc in forma de V si amestec multicolor in gand visele ce-mi par liniare si de un albastru mineral prea stins.

         As rade daca oamenii ar fi paralelipipedici in nuante de maro fango..m-as gandi c-au mancat prea multa carne circulara si c-au stat prea mult la soare care nici macar n-ar mai fi fost galben.
         As plange daca prietenii mei ar fi in forma de trapezuri inguste, n-ar mai conta nici culoarea lor pentru ca as fugi repede si mult pe o directie de o forma complicata si de nepus in cuvinte.
        As fi surprinsa daca iubitul meu ar gandi in colturi, in nuante de gri fiindca as constientiza instant si rosu ca alegerea mea in forma de romb a reflectat prostia larga si lata.

        As intelege daca vreodata scopurile mele s-ar curba si s-ar ingalbeni de la trecerea necirculara a timpului si ma supara ca sunt asa de intelegatoare. M-as resemna daca usile dreptunghiulare si bej mi s-ar inchide in fata si ma enerveaza ca ma resemnez atat de usor. Aveam convingerea bleumarin ca inchiderea usilor in fata-ti decolorata de dezamagire trebuie luata ca atare, dar nu stiu daca este o idee pastelata prea buna. Usile nu se vor deschide de la sine cu chei ovale sau cu chei crete si albe, dar nici nu ma pot forta octogonal si verde sa le deschid chiar si cu un pret patrat.

         Concluzia cu privire la lumea in forme si-n culori n-o voi trage tocmai eu care n-am forma sau culoare sau tu...care chiar daca esti mare, rotund si rosu ...parca tot n-ai voie sa conchizi pe tema asta atat de vasta...ci va ramane asa... cu punctele mici si negre de suspensie... pe care le iubesc atat de mult...

Un comentariu: