sâmbătă, 16 februarie 2013

Ore-n şir

O oră dintr-un ceas, o oră dintr-un pas
Rup timpu-n două, sparg pasu-n nouă
Şi-aştept...şi merg...
Şi-aştept un timp ce n-a mai fost
Şi merg cu pasul meu anost...

O oră de răgaz, o oră de necaz
Gândesc şi sufăr în tăcere
Şi merg...şi-aştept o adiere
Dar nu de vânt, de apă sau regret
De mult, frumos şi de concret.

O oră de abuz, o oră de refuz
Şi pentru ce?...sau până când?
Răspunsu-îl am doar eu în gând
Şi-aştept...şi merg...

O oră de plăcere, o oră de durere
Şi râd intens şi-apoi mă spăl
...cu lacrimi reci ş-apoi mă scol
din somn, din vis, din timp, din mine
În goana-mi sacră după bine.

O oră de regres, o oră de succes
...e semn că-s eu, şi-anume rac
Cu iz de înger şi de drac.


O oră de iubire, o oră de-amăgire
Sunt ceasuri pline de intens
Sunt clipe unse cu non-sens.

O oră de speranţă, o oră de distanţă
...de tot ce nu sunt eu acum,
...de visele-mi ajunse scrum.

O oră de demenţă, o oră de clemenţă
Şi două ceasuri au trecut uşor
Încă pe-atât şi pot să mor.

O oră de furtună şi-o oră vreme bună
O oră de venin şi-o oră de senin
O oră de-ncercare şi-o oră de eroare
O oră de gândire şi-o oră de plutire
Sunt ore-n şir şi de le-adun
Trăiesc aşa până apun!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu