duminică, 19 octombrie 2014

Sky is the limit!

       "Nu ma lua cu de-astea din Ghidul Femeilor Puternice"
       "Habar nu ai ce greu mi-e sa-mi pastrez increderea" spuneam eu unei prietene... cand viata mea luase o turnura pe care cei 25 de ani ai mei nu o puteau pricepe. De ce eu? De ce acum? De ce pe neasteptate? De ce sunt singura?

       Mi-am depasit limitele intr-un moment cand acest lucru a devenit o nevoie si nu mai era o moda, o dorinta sau un capriciu. A fost doar clipa aceea cand realitatea m-a lovit cu ce avea mai cotondent la-ndemana, iar eu trebuia sa ma descurc. Trebuia sa am bani, trebuia sa fiu optimista, trebuia sa tin regim, trebuia sa le-ascund celor dragi, trebuia sa nu plang, trebuia sa merg la serviciu si sa uit, trebuia sa sper, trebuia sa fiu increzatoare, trebuia sa-mi controlez temerile si panica, trebuia sa...

       Mai buna decat mine astazi, puteam fi tot eu maine, daca eram capabila sa trec peste ceea ce m-ar fi putut face sa nu mai fiu...
      Asa ca am inceput treptat sa carpesc cate un scenariu pozitiv, sa merg din aproape in aproape, sa-mi iau armele si sa port ceea ce sper c-a fost singura lupta mai dificila din viata mea...

       Nu e nimic mai greu decat sa te lupti cu ganduri negative, cu frici, cu temeri, cu indoieli, cu framantari ...si toate numai ale tale. Nu e nimic mai greu decat sa pierzi imaginea viitorului si sa pierzi si interesul pentru prezent...Le recapeti doar prin vointa.

      Este vorba de "performanta" de a-ti educa VOINTA si de a o pune la treaba prin EFORT Inseamna sa vrei si-apoi sa muncesti pentru ceea ce vrei! Si sa nu-ti fie teama ca nu poti. Exclus!

      Am istorisit un moment limita in care-am fost evacuata din zona mea de confort si mi-am invins o bariera, aceea a curajului de a sta fata-n fata cu o problema medicala si de a o pocni eu pe ea, inainte sa nu fie invers.

     Si-asa functioneaza in toate situatiile...
     Si este bine sa ai modele...sa desprinzi de la ele ce-ti trebuie in situatia ta si sa lipesti la tine...Mi-amintesc si acum de Felix Baumgartner, primul om de pe Terra care a spart bariera sunetului in saritura din stratosfera in 2012. Mi-a servit ca exemplu, l-am urmarit, l-am admirat si intr-un mod atat de indirect, m-a ajutat!



...vine in Romania si va invita, in premiera, la o conferinta despre leadership, despre depasirea limitelor, despre vointa.

     Asadar, pe 23 octombrie 2014, la Stejarii Country Club, se organizează conferinţa inovativă de leadership #BusinessOdyssey din seria Enlightening 3.0, eveniment din portofoliul Conference Arena. Invitat este Felix Baumgartner, singurul om care a sărit de la 39 de kilometri înălţime şi a atins viteza sunetului în cădere.

   Cine nu vrea sa rateze evenimentul, poate castiga un bilet in valoare de 414 euro + tva daca se inscrie la concursul http://cristianchinabirta.ro/2014/10/10/ia-sa-vedem-noi-pe-cine-trimit-sa-il-vada-pe-felix-baumgartner/. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu